Time voor Life: vakantieplezier voor iedereen

Leuke voorleesboekjes bieden steuntje in de rug
999930002-Time-for-Life-480x480

Geef kansarme gezinnen ook een fijne (kampeer)vakantie!

Kamperen is geweldig en geeft vrijheid en tijd voor jezelf en anderen. Want het is toch heerlijk om samen met het gezin, familie en vrienden samen een vakantie te beleven! Helaas kan niet iedereen hiervan genieten. Soms ontbreken eenvoudig de middelen en de hulp voor een dergelijke vakantie. Met het project “Time for Life” wil de Deense voortentenfabrikant Isabella gezinnen die het niet zo breed hebben wat meer ruimte te geven. En dat doen ze letterlijk door ze een vakantie aan te bieden in een caravan met een Isabella voortent. Zo wil Isabella de gezinnen die serieus gebukt gaan onder economische problemen graag het vakantiegevoel van kamperen eens laten ervaren – en natuurlijk is vakantie en ontspanning een ander woord voor: Camping!

Time for Life

In 2013 startte Isabella met het project Time for Life. Met de verkoop van speciaal ontworpen armbandjes zijn vier gezinnen in staat gesteld te genieten van een heerlijke, compleet verzorgde kampeervakantie. Ook komend jaar wil Isabella weer een aantal gezinnen bijstaan door middel van een heerlijke kampeervakantie op Sprookjescamping De Vechtstreek. Om dit mogelijk te maken is nu een set mini voorleesboekjes ontwikkeld. De vier boekjes, voor kinderen van 3 tot 7 jaar, als set verkrijgbaar, gaan over een meisje dat Isabella heet. Zij gaat kamperen met haar ouders en beleeft daarbij allemaal leuke en leerzame avonturen. De boekjes zijn kleurrijk geïllustreerd door de 5e klas van de NOVA school uit Vejle in Denemarken.

Verkrijgbaar bij uw specialist

De boekjes zijn voor € 4,- verkrijgbaar bij uw Viva Kamperen specialist en in de Isabella webshop. De gehele opbrengst van de mini boekjes komt ten goede aan het Time for Life project. In de Kampeer en Caravan Kampioen 5 staat een oproep om gezinnen aan te melden die vervolgens kans maken op een aantal zorgeloze dagen op een sprookjescamping.